Sweet Potato
AboutFawwizStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 2 August 2012 | 07:46 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum semuaaaaaaaaaa. Hi hi hi :D Hihihih welcome August <3 Bulan ni ada tarikh yang special tau. Nak tahu apa yang specialnya? Wuuuuuu~~~~ Birthday kita lah. Hhahaha act lambat lagi birthday kita. 25.August. Hahaha jangan lupa bagi hadiah. Nak yang besar tau! Hihihihihih yeay yeay! Hmm, bulan ni tarikh 25 ni genap aku umur 17 tahun. Dah makin tua aku. Hmm sadlife dok. Umur je macam 17 tahun tapi perangai still macam budak tak matang. Alahai, bila lah aku nak jadi budak matang.

Aku sedih tengok membe aku yang sorang ni. Dia sedih. Kesian dia. Akma, kau kena kuatkan diri kau tau. Aku tahu kau kuat sayang. Aku kenal kau. Aku taknak kau nangis sebab kau hilang dia. Maybe ada yang lebih baik untuk kau. Aku nak kau yang selalu happy ketawa tersenyum macam dulu. Aku taknak tengok kau datang sekolah dengan mata bengkak. Aku serba salah sangat dengan kau akma. Aku mintak maaf. Kalau aku tak kenalkan dia kat kau takdalah kau merana sampai macam ni. Hmm aku harap kau maafkan aku. Aku sayang kau. Kau baru hilang dia. Kau tak hilang sister sister, family semuanya lah. They always love you sayang k. Kau kena kuat. Aku tahu akma yang aku kenal ni seorang yang kuat. Iloveyou Siti Nur Akmal Izwani Bt Abu Bakri <3

Lastly for Ahmad Farriz Mahd Shah <3 Wuuuuu~~ thanks for today sayang. I am mostly happy with you. Penat aku teman kan kau beli baju raya. Huffff~~~~ banyak pilihan. Tapi beli satu je. Ergh, pape hal aku happy dengan kau sayang. Dapat cubit perut boroi kau. Dapat manja dengan kau. Dapat semuanya lah. Hihihi thanks sebab tadi layan karenah aku yang macam budak budak. Suap suap spagheti :D Hahahahaha lastly aku happy keluar dengan kau. And now, aku rindu kau. Hmmm kk. Saya nak awak tahu yang saya sayangkan awak. Ok bye!

Hope bulan August ni adalah bulan yang paling bermakna bagi aku :')

PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)

_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕Someone◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google