Sweet Potato
AboutFawwizStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 6 March 2012 | 05:22 | 0 Atasinchi


Saya perlukan dia. Perlukan dia setiap masa. Saya rindukan dia. Rindu kenangan time dia sentiasa bersama saya. Now, dah takde semua tu. K saya paham keadaan awak. Saya harap awak tak lupakan saya eh. Dan saya takkan lupakan awak. Sumpah takkan. Sayang, kita sayang awak. Sayang awak sangat sangat. Jangan tinggalkan kita eh. Saya nak awak tahu yang kita sentiasa tunggu awak. K awak paham kan perasaan saya? Alololo, jangan nakal tau. Jaga diri. Iloveyoumore than anything. Imisseverythingabout you <3
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)

_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕Someone◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google