Sweet Potato
AboutFawwizStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 24 March 2012 | 05:31 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :') K straight to the point. 23.03.2011 my love story ending. Thanks awak sebab lukakan hati saya :')

Untuk awak : Awak, thanks selama ni telah sayang saya selama 9 bulan 16 hari. Thanks selama ni happy kan saya even sekejap. Saya hargai sangat. Thanks for everything Abdul Rahim :') Awak buat saya sedih. Saya dah takde semangat lagi. Dulu bila saya lemah awak selalu kuat kan semangat saya. Bagi advise. Sekarang? Saya dah lemah. Lemah lemah lemah :'( Thanks awak. Now dah tiada siapa buat saya tersenyum lagi. Saya sedih bila teringat kenangan kita dulu dulu :') First time jumpa awak tengok awak time ketawa. Seriously kita rindu awak. I miss everything about you :') Sekarang, saya bukan milik awak lagi. Dan awak bukan milik saya. Kita dah buat hal masing masing. Awak, kita sedih *menangis* Kenapa awak tinggalkan kita time kita perlukan kasih sayang awak? Kenapa wak? Hati saya hancur -,-' K dah taknak cakap lebih lagi. Thanks kerana terima saya seadanya :') Jaga diri k. Kbye selamat malam *kesat air mata*


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)

_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕Someone◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google