Sweet Potato
AboutFawwizStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 28 February 2012 | 04:12 | 0 Atasinchi
Assalamualaikum semuaaaaaaaaa :') Haihh semua sihat? Ofcos sihat right? Okay. Actually dah berbulan aku tak bukak blog ni. Sorry, masa tu aku privatekan dulu. Blog aku rosak. Ni baru renovate. Renovate pun nak dekat seminguu :'3 Ergh, taknak cerita pasal blog. Nak cerita pasal someone. Guess who? Okay, try tengok gambar kat sebelah ni. Dah tengok? Okay takyah tengok lelama. Jelesssssss :'D Hahaha, handsome kan? Comel kan? Lalalala, nak tahu tak sape? K sape tahu angkat tangan ! K dah takyah nak merepek. Budak kat sebelah ni sebenarnya 'Daim' aku. Kenalkan? Lalalala, sorry kepada pihak yang berkenaan sebab amek gambar ni tanpa izin. Actually aku geram tengok gambar dia ni. Sorry :') Ergh, k aku rindu dia. Paham tak perkataan rindu? Yes, rindu diaaaaaaaaa <3 Daim, aku cuma nak cakap kat kau yang aku rindu kau. Kau jaga diri eh dekat sana *macam lah jauh sangat* Ergh, jangan nakal. Ingat aku sikit pun jadi lah dok :'D Takyah banyak banyak. Kalau boleh banyak banyak ! Sayang kau :'* Kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)

_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕Someone◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google